Borta bra men hemma göttigast!

Oj va vi inte har varit hemma idag.. Gött!!

Hämtade älsklingen sen for vi in till stan. Shoppade lite granna, blev hungrig, slafsade i oss en varsin pizza på nåt sunkigt pizzahak, mötte upp med Tony, Bente å lille Tristan, drack kaffe, snurrade förbi Willys å insåg att näää för mycke folk, rivstartade hemåt, slog in present till Marcus mamma Maj-Rita, sprang ut med voffsis, packade in oss i bilen å åkte till farmor, först hämtade vi upp big-bafta tältet som ska med upp på festen imorron, träffade största delen av Marcus familj och åt tårta, Nilma busade på golvet med kusinerna, Nilma toktrött, begav oss hemåt, Nilma somnade i bilen, såg häftig solnedgång, bar in Nilma å gav henne välling å bytade blöja allt medans hon halvsov vidare, slängde precis in en halv tvätt i maskinen som var tvungen att tvättas annars går outfiten för imorron åt skogen, sitter här å fixar lite medans älskling fixar alldeles för sen nattafika men va faaaan de e ju semester........

Puuuh.. De e sköööööönt, så skööööööönt att ha å göra!!

Hittade en klänning/tunika som jag tänkte ha på mej imorron. Svart offcourse. Till den ska jag ha vanliga svarta strumpbyxor, nät-trekvarts-strumpbyxor, figursydd munkjacka, svart sketasnyggt armband, mina kängor, mitt rakbladshalsband å antagligen nyfärgat svart hår.. Kommer helt enkelt se ut som om jag har värsta sörjeperioden!!!

Hmm.. Vi får väl se om jag hinner ångra mej imorron.. Eller ja, HUR många gånger jag ångrar mej!!

Inhandlade även ny penna till ögonbrynen, nya byxor till gubben min, krokar, present till Tristan och Maj-Rita, hårgummiband, tidningskorg, halkskydd till Nilmas badbalja och en annan tröja till mej.. Hmm.. De va säkert nåt mer.. :-)

Näää, fika va det.. Så sköööööönt å va hemma!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Visst är det härligt att ha o göra! Hihi..

Ta ett foto på dig kvinna :P

2008-06-28 @ 13:29:01
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0