Sitta

Jag är nog ganska så kass på å blogga.. Har ju lite dåligt med tid, de är ju någon annan som vill ha all ens uppmärksamhet..

Å vet ni vad?? Nu kan Nilma sätta sej upp själv!! Som hon har trixat å hållt på för att luska ut hur man gör! Om hon ligger ner på rygg så vänder hon sej till mage, upp med rumpan i vädret, upp på fötter å händer, in med ena benet under kroppen och så vandrar hon fööööörsiktigt med händerna å lägger all tyngdpunkt på rumpen å vips så sitter hon!! Såååå smart min tös!! ;-D

Jaha, va ska man hitta på idag? Tror jag ska fippla ut vagnen ur Subarun och ta en promenix bort till Bua och handla lite. Marcus storasyster och hennes familj skulle visst komma och hälsa på så då tänkte jag baka lite gott till kaffet å saften. De har tre barn, hon och gubben hennes. Jag vet att de avgudar mina havrekakor med kolafyllning.. Oxå blir de höga på socker som få.. Hehe!!

Lääängtar till helgen!! Då blir det 30-årsskiva för hela slanten!!

So long!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Sicken duktig kicka hon är, hihi. :)

Tycker det är skoj att du med bloggar nu!!

2008-06-26 @ 14:35:54
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0