Morgontäääänk..

Jahapp..

Vad händer idag?
Ska hämta Marcus vid elvasnåret sen så ska vi bege oss in till stan. Måste hitta nåt å ha på mej imorron!! Suck!! Jobbigt med fester.. Ska förbi Willys oxå tror jag och fylla upp förråden. Hmm.. Vet ju inte ens va för kläder jag ska kolla efter! Blir lite smått frustrerad.. Hade de varit för några år sen hade jag inte brytt mej särsklit mycke. Hade nog brytt mej mer om vad jag hade å dricka! Ganska sjukt de dära!! Men jag har ju blivit en friskare människa.. Ska inte dricka imorron. Dels för att jag småammar fortfarande på nätterna och dels för att jag inte känner för det. Så när folk börjar tjata vilket de redan gör skyller jag lite på amningen.. Hehe!

Ganska så otroligt att jag inte känner för det.. Moi, partyotto nr.1!! Men.. Been there, done that!! Verkligen!!!!! Nu är det ju annat nytt som jag håller på att utforska.. Så om jag utforskade supandet och dess konst i 13 år varteviga helg och ledig nästkommande dag så tänkte jag utforska det här nya familjelivet å dess konst minst lika länge.. :-) Shiiiiit.. Låter ju lite traaaaaadig nu minst sagt!! Visst att jag säkert kommer få mej några fyllor och spyor under tiden men jag hoppas på mindre bakfyllor och minnesluckor! Tänk att jag varit utan en endaste droppe alkohol i ett år och sju månader, de ni!! Verkligen ingen uppoffring utan bara helt underbart!!

Jaa.. lite morgontänk de dära.. ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0