Kväll

Nu har Nilma somnat redigt tror jag.. Hon brukar alltid vakna efter en halvtimme å klaga lite sen så e de natta som gäller. Å gnället har redan varit så nu borde de va stenhårt.. Hon är svåååår att väcka när hon väl har somnat så dära.. Man kan ha värsta festen!! Haha!! Men de skulle vi aldrig ha.. Men man kan iaf ha ljud på teven.. Finns ju en del som sitter i total tystnad när barnet har somnat, rädda att minsta smygarefis ska väcka det.. Så har vi det inte som tur är!

Oj, jag försvann ett tag.. Marcus pappa kom förbi en sväng å drack lite kaffe. Han hade varit uppe i Rönningsbergsbodarna och på vägen hem hade han tagit med vår ved som låg i Getan å skräpade.. Skyrro!! :-)

Idag var ju Nilmas kusiner å faster förbi en sväng.. De blev inga havrekakor med kolafyllning.. Slängde ihop cholkadmuffins med stora chokladbitar i istället. Göttans så gott! Till de blev de köbekagor.. ;-P De e inte ofta de får tummen ur å komma hit så det var mer än trevligt att de äntligen kom loss!

Imorron är det älsklingens sista dag på jobbet innan semestern å sen pappaledigheten.. Whhiiiii!!!! Åtta veckor utan jäkt å stress!! Inget tjat om morronen att nu borde du gå upp darling om du inte ska komma för sent.. Eller: Vafaaaaan!! Varför väckte du mej inte??
Vet inte redigt än när vi ska ta oss neråt.. När man har semester så har man semester.. Inga scheman å sånt tjafs om hur, när å borde!! Näpp!! Morsan håller på och reta gallfeber på mej.. Men jag vill ju bara veta vilken dag så jag kan planera å fixa å dona lite..
Näää.. Vi tar det lungt, inget stress! För den delen så har hon miiiiinst fjorton timmar på sej från det att vi svänger ut från uppfarten här i Kluk till det att vi är framme i Åled.. Å kanske man blir sugen på och hälsa på nån liten sate på vägen så ska man ju få göra det utan å ha några jävla förpliktelser mot nån annan som blir tokarg för man inte dök upp precis då man lova.. Jaaa, ni fattar..

Hoppas hoppas på att jag får träffa alla gobitar som jag vill träffa nu när jag är nere.. Sånt dära brukar de vara så möe jox med! Man blir smått galen.. Nää jag kan inte just dne timmen för min kompis som jag träffar dagligen ville att jag skulle räkna hennes hårstrån så att hon inte saknar nåt..  Oki, jag fattar poängen!! Skit i det då!! ;-D Nää.. men typ.. Att de ska va så förbannat svårt å komma överens om tiden vid ett klockslag som man kan råka springa på varann.

Ja ja.. Ska ta och röja lite innan bed-time..

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Det är bara att höra av dig om du vill träffas! ;D

2008-06-28 @ 13:29:42
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0