Bråttom!!

Oj oj!! Nu måste jag skynda, skynda!! Marcus måste visst bli hämtad från jobbet.. Han har lånat ut Forden till en jobbarkompis vars bil har pajat och mot det så har jobbarkompisen lovat å byta kamrem för de kunde visst han.. Så de va ju gött, den dära kamremmen har ju legat å skräpat alldeles för länge i vårat lilla bildelsskåp.

Men nu är ju kruxet att Nilma ligger å sussar än.. Haha!! Tror nog pappa Marcus får ta å vänta.. ;-P

Tottalotta, de va ju kanongött å skriva bloggeliblogg!! Tackar, tackar för att du tjattvingade på mej en sån hära.. Får la se om de blir nån som läser, skit sak samma om de inte är nån.. Gött å bara skriva av sej juhe!! Man har ju en massa tankar å funderingar som man inte direkt får utlopp för.. Då hade göbben haft ett stooooort hål i huvet vid det här laget, de vill jag lova!!

Jaa, just det.. Medans jag ändå sitter här å mal.. Jag har precis beställt nya namnnappar åt lilltösa. Kollade mejlen å fick till min stooora belåtenhet information där om att namnnappsföretaget namnnappen.se har fixat en ny nappmodell som de sätter namn på.. (Truuuumvirvel!!......) De va ju precis den modellen Nilma diggar hårdast å suga på!!!
Så s j ä l v k l a r t la jag in en beställning på två röda.. Synd bara att de ha så trista färger, kunde ju haft lite otraditionella icke-sexistiska roooliga å trevliga färger.. Men men.. Man kan inte få allt här i livet! ;-P

Om 2-5 arbetsdagar ligger de i brevlådan redo att pluggas in vid missnöje från liten varelse.. ;-D

Hare..

Får ta å väsnas lite så den dära lilla varelsen vaknar någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0