Jaa häpp!



Kolla Tottalotta, jag kunde!!
Men jag fattar ju inte hur man gör sidan sådär snygg å trevlig som din.. Du måste hjälpa mej!! Så här trist å tråkig kan den ju inte se ut.. :-(

Jaha, va ska man skriva här dårå? Allt elr bara lite av vad som händer i sitt liv? Ska man vara helt sanningssägande elr e de oki å ljuga lite? Oj, jag har ingen aning va jag har gett mej in på egentligen.. Fast de e nog ingen big deal.. Sluta nojja nu Ottilia!! Va lite cooool!!

Iaf så sitter min darling, lilla Nilma, på golvet å grejar mä grejan.. Inga filtar å kuddar behövs längre, för ramla de tror jag inte hon vet hur man gör.. Den vetenskapen har hon nog suddat ut. Kommer väl fram nån gång precis när hon ska till å lära sej gå, typ imorron, så man får fortsätta å ha sitt darriga hjärta i halsgropen.. ;-) Å sen så ska de väl vara lungt tills hon börjar klättra i träd å sånt dära.. Å efter det nån gång i framtiden(när hon är nämre förti hoppas jag på) så kommer första fyllan å då ska de ju ramlas å ha sej.. Hmmm... De e nog bäst jag springer bort på Bua å handlar upp hela lagret av plåster å first-aid-grejor för nu blev jag NOJJIG!! De kanske har lite skumgummi å gaffatejp oxå så kan man ju muddra upp hela Nilma å då gör de ju inget om hon raamlar.. ;-P

Jaa, den här bloggen ska väl då handla om mej, Ottilia.. MEN.. I mitt liv just nu så handlar de mest om en annan liten underbar varelse.. Dotra-mi.. Nilma. Efter 9 månader i magen och 9 månader å en dag  utanför magen  här hos mej så snurrar världen runt henne.. Å det är förbannat gött att den gör det!!!!

Jäpp.. Grejar mä grejan :-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Duktig Otta som skaffat en blogg!! :D

Det är skitjobbigt att sitta o pilla med alla koder så bloggen ändras, hehe.

2008-06-19 @ 20:52:13
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0